Гарантії та повернення

В якому випадку та в які терміни можна повернути товар
Якщо товар виявився неналежної якостi, ви маєте право повернути його протягом гарантійного строку – 14 днів з дня покупки.
У якому разі та у які терміни можна обміняти товар Якщо товар належної якості, але не підійшов розмір, ви маєте право обміняти його протягом 14 днів з дня покупки.
Умови повернення/обміну товару належної якості
Товар належної якості, тобто відповідний наданому на сайті опису та фото та без дефектів, підлягає поверненню за умови збереження його товарного вигляду та властивостей: оригінальна упаковка та ярлики без пошкоджень, відсутність слідів експлуатації.
Надсилання повернення здійснюється за рахунок покупця транспортною компанією Нова Пошта.
Умови повернення товару неналежної якості До такої категорії належать товари з виробничими дефектами, що не відповідають опису та фото, представленим на сайті магазину.
Повернення можливе протягом 14 днів з дня покупки у разі виявлення дефектів під час огляду та приміряння, без експлуатації.
Як відправити повернення: Упакувати товар, який ви хочете повернути, включаючи оригінальну упаковку, ярлики та бирки. Заповнити заяву на повернення в усному вигляді – зв'язавшись із нашим менеджером по телефону, вказавши причини повернення. Надіслати посилку транспортною компанією "Нова пошта", попередньо узгодивши з нашим менеджером.
Повернення коштів Кошти за товар, що підлягає поверненню, виплачуються протягом 5 днів після фізичного отримання відправленої вами посилки на відділенні Нової пошти.
Важливо! Переконайтеся, що ви вклали у посилку весь необхідний вміст, щоб розгляд вимоги повернення коштів був своєчасним.
Повернення коштів оплачених за передоплатою Кошти сплачені за передоплатою (повна передоплата замовлення до відправки) повертаються тільки на карту, з якої здійснювалася оплата.
У якому разі та у які терміни можна обміняти товар Якщо товар належної якості, але не підійшов розмір, ви маєте право обміняти його протягом 14 днів з дня покупки.
Умови повернення/обміну товару належної якості
Товар належної якості, тобто відповідний наданому на сайті опису та фото та без дефектів, підлягає поверненню за умови збереження його товарного вигляду та властивостей: оригінальна упаковка та ярлики без пошкоджень, відсутність слідів експлуатації.
Надсилання повернення здійснюється за рахунок покупця транспортною компанією Нова Пошта.
Умови повернення товару неналежної якості До такої категорії належать товари з виробничими дефектами, що не відповідають опису та фото, представленим на сайті магазину.
Повернення можливе протягом 14 днів з дня покупки у разі виявлення дефектів під час огляду та приміряння, без експлуатації.
Як відправити повернення: Упакувати товар, який ви хочете повернути, включаючи оригінальну упаковку, ярлики та бирки. Заповнити заяву на повернення в усному вигляді – зв'язавшись із нашим менеджером по телефону, вказавши причини повернення. Надіслати посилку транспортною компанією "Нова пошта", попередньо узгодивши з нашим менеджером.
Повернення коштів Кошти за товар, що підлягає поверненню, виплачуються протягом 5 днів після фізичного отримання відправленої вами посилки на відділенні Нової пошти.
Важливо! Переконайтеся, що ви вклали у посилку весь необхідний вміст, щоб розгляд вимоги повернення коштів був своєчасним.
Повернення коштів оплачених за передоплатою Кошти сплачені за передоплатою (повна передоплата замовлення до відправки) повертаються тільки на карту, з якої здійснювалася оплата.